מערכת CRM להזמנת שירותים של לקוחות
מערכת CRM מקוונת פונקציונלית שמייעלת הזמנת שירותים, ניהול לקוחות, ומאוטומת את כל התהליכים העסקיים.
מערכת ניהול לקוחות
אסוף מידע על האורחים שלך, קבץ נתונים ושמור בקטגוריות לעבודה עתידית.
- תצוגת לקוח מלאה: הערות, סטטיסטיקות והיסטוריית ביקורים
- הגדרות לוח שנה הניתנות להתאמה אישית
- ייבוא מהיר של מאגר הלקוחות
מוטיבציה לצוות
נהל את הקצאת השכר והבונוסים, באמצעות רשימה מפורטת של חישובים.
- אוטומציה של עמלות מכירה
- סוגי תשלומים שונים: מקדמה, בונוס, דמי חופשה
- תעריף קבוע ושכר שעתי
שיפור תהליכים לתוצאות טובות יותר
מערכת ה-CRM של EasyWeek מסייעת בשיפור היחסים עם הלקוחות ומגבירה את השביעות רצונם, דבר שבתורו מגביר את המכירות וההכנסות של העסק שלך.
צור את סיפור ההצלחה שלך עם EasyWeek!
לא מצאת תשובה? פנה אל הצוות החברותי שלנו.
מהי מערכת CRM ואיך היא משתלבת עם EasyWeek?
מערכת CRM (ניהול קשרי לקוחות) היא כלי שעוזר לנהל את האינטראקציות עם לקוחות ולקוחות פוטנציאליים. EasyWeek משתלבת עם מערכת CRM שלך כדי לייעל את תהליכי ההזמנה והתורים, ובכך משפרת את היעילות ואת חווית הלקוח.
איך EasyWeek יכולה לשפר את היעילות של ה-CRM שלנו?
EasyWeek יכולה לאוטומט את תהליכי ההזמנה והתורים, מה שמפחית את המשימות הידניות ב-CRM שלכם. זה מוביל לשיפור ביעילות, ניהול מידע מדויק יותר, ושירות לקוחות משופר.
האם EasyWeek יכולה להתממשק עם מערכת ה-CRM הקיימת שלנו?
כן, EasyWeek מעוצבת להתממשק עם מגוון מערכות CRM פופולריות. זה מאפשר העברה וסנכרון של נתונים ללא תקלות, ומבטיח שפעולות העסק שלכם יתנהלו בחלקה.
מה אם אנחנו זקוקים לעזרה בהשלבת EasyWeek עם מערכת ה-CRM שלנו?
צוות התמיכה שלנו זמין לסייע לכם עם כל האתגרים שאתם עשויים להתמודד איתם במהלך תהליך ההשלבה. אנו נוודא ש-EasyWeek עובדת ללא תקלות בתוך סביבת ה-CRM שלכם.
האם EasyWeek מציעה כל תכונות CRM בעצמה?
כן, ל-EasyWeek יש כמה תכונות CRM מובנות. זה כולל מעקב אחר התנהלות של לקוחות, ניהול נתוני לקוחות ויצירת דוחות. עם זאת, לתכונות CRM מתקדמות יותר, אינטגרציה עם מערכת CRM מוקדשת יכולה להיות מועילה.
השתמש בכל תכונות המוצר שלנו לחלוטין בחינם וללא כל הגבלה. הערך את הפונקציונליות, היתרונות והנוחות של EasyWeek.