תוכנת ניהול אולם כנסים
מערכת CRM לארגון והקמת כנסים עם מערכת הזמנות מקוונת נוחה.
אפשרות להזמין חדרים לכנסים בקליקים ספורים
השווה בין חדרי כנסים שונים לפי מחיר, גודל, מיקום ועוד
מפה גיאוגרפית של כל חדרי הכנסים הזמינים
תמיכה מקוונת תלת-ממדית 24/7 לכל שאלה או בעיה
ממשק משתמש פשוט ונוח לשימוש
מגוון אפשרויות תשלום, כולל כרטיסי אשראי, PayPal, ואפשרויות תשלום מקוונות אחרות
המידע שלך מעובד בהתאם לתקנות האבטחה הגלובליות והאירופיות, כולל PCI DSS, SSL, ו-GDPR.
אנחנו לא מוכרים או מעבירים את המידע שלך ושל הלקוחות שלך לצדדים שלישיים.
צור את סיפור ההצלחה שלך עם EasyWeek!
לא מצאת תשובה? פנה אל הצוות החברותי שלנו.
איך EasyWeek יכולה לעזור לעסק הבית כנסים שלי?
EasyWeek יכולה להפוך את תהליך ההזמנה של בית הכנסים שלך ליותר זורם, על ידי מתן האפשרות ללקוחות להזמין חדרי כנסים ומשאבים אחרים ישירות מאתר האינטרנט שלך. זה מפחית את המשימות המנהליות ומבטיח שימוש אופטימלי במתקנים שלך.
האם EasyWeek מתאים לניהול בתי כנסים מרובים?
כן, EasyWeek מעוצב לניהול מספר מיקומים. אתה יכול לעקוב בקלות אחרי הזמנות, לנהל משאבים, ולצפות בלוחות זמנים לכל בתי הכנסים שלך מלוח בקרה אחד.
איך EasyWeek ממטב את תהליך ההזמנה?
EasyWeek ממטב את תהליך ההזמנה על ידי אפשרות ללקוחות לראות משבצות פנויות, להזמין בזמן המתאים להם ולשלם באינטרנט. המערכת מעדכנת אוטומטית את הזמינות ושולחת מיילים של אישור, מפחיתה משימות ידניות.
האם אני יכול להתאים אישית את תהליך ההזמנה להתאים לצרכים של עסק בית הכנס שלי?
כן, EasyWeek מציעה גמישות והתאמה אישית. אתה יכול להגדיר כללים מותאמים אישית להזמנה, מחירים, וזמינות למילוי הצרכים המסוימים של עסק בית הכנס שלך.
האם EasyWeek מאובטחת גם לעסק שלנו וגם ללקוחות שמזמינים אצלנו?
כן, ל-EasyWeek יש עדיפות לאבטחת מידע. היא משתמשת בשערים מאובטחים לעיבוד עסקאות ומציידת בתקנות אבטחת מידע מחמירות כדי להבטיח שהמידע של העסק שלך ושל הלקוחות שלך מאובטח.
הגבר את שיעור ההמרה שלך ושפר את איכות השירות ללקוחות עם גישה מיידית לכל תכונות EasyWeek.