הגנה מפני אי הופעה
כלים מוכחים למזעור ביטולים. נהל את העסק שלך ללא הסיכון של אובדן רווח בשל חוסר הופעת לקוח.
צור את סיפור ההצלחה שלך עם EasyWeek!
לא מצאת תשובה? פנה אל הצוות החברותי שלנו.
מהי הגנת אי הופעה ב-EasyWeek?
הגנת אי הופעה היא תכונה ב-EasyWeek שמגנה על עסקים מלקוחות שלא מופיעים לפגישות שלהם. תכונה זו מאפשרת לעסקים להקמת כללים שדורשים מהלקוחות להציג מקדמה או תשלום מלא בעת ההזמנה, מפחיתה את הסיכון של אובדן כספי בשל אי הופעה.
איך אני מגדיר הגנה מנטישה לעסק שלי באתר EasyWeek?
הגדרת הגנה מנטישה באתר EasyWeek היא פשוטה. פשוט עבור להגדרות החשבון שלך, בחר את האפשרות 'הגנה מנטישה', ועקוב אחר ההוראות כדי להגדיר את החוקים שאתה מעדיף. אתה יכול לבחור לדרוש מקדמה או תשלום מלא בעת ההזמנה, ולציין את התנאים שתחתיהם לקוח יכול לבטל או לשנות את ההזמנה ללא קנסות על תשלום שנעשה.
אם לקוח לא מגיע לפגישה, האם אני עדיין מקבל תשלום?
כן, באמצעות תכונת ההגנה מפני חוסר הגעה, אם לקוח לא מגיע לפגישה ללא ביטול או הזמנה מחדש מתאימה, התשלום שהם ביצעו בעת ההזמנה הוא שלך לשמור.
האם אני יכול להתאים אישית את כללי ההגנה מפני לא הגעה לסוגים שונים של הזמנות?
כן, EasyWeek מאפשר לך להגדיר כללי הגנה שונים מפני לא הגעה לסוגים שונים של הזמנות. גמישות זו מבטיחה שניתן להתאים את המדיניות לצרכים ולסיכונים המסוימים הקשורים לכל סוג של הזמנה.
מה קורה אם לקוח מתנגד לדמי 'לא הגיע'?
אם לקוח מתנגד לדמי 'לא הגיע', אנו ממליצים לך לתקשר ישירות עם הלקוח כדי לפתור את הבעיה. אם פעלת לפי כללי ההגנה שלך מפני 'לא הגיע' והלקוח פשוט לא הגיע לפגישה ללא ביטול או הזמנה מחדש תקנית, אתה זכאי לשמור על התשלום.
נסו את EasyWeek לניהול יעיל של העסק שלכם. התמיכה שלנו זמינה תמיד: 7 ימים בשבוע, חינם בכל תוכנית.