תעריפים גמישים לצמיחה בלתי מוגבלת
בחר בתוכנית תעריף שמתאימה ליכולותיך ולשאיפותיך.
חסוך 20% עם תוכניות שנתיות
לכל התוכניות בתשלום שלנו יש ניסיון של 14 יום ללא עלות. לא נבקש את כרטיס האשראי שלך במהלך ההרשמה, ותקופת הניסיון תסתיים אוטומטית ללא כל המשך אוטומטי.
סקירת תוכניות תעריף
בחר בתוכנית תעריף עם התכונות הנדרשות לניהול ופיתוח העסק שלך.
עמלות ספק הודעות (למשל SMS, אימייל, WhatsApp) אינן כלולות בעלויות תוכנית התמחור והן נגבות בנפרד
מחשבון תעריפים
תעריפים ממותאם אישית לעסק שלך
אנשי הצוות שלך שנותנים שירותים, מקבלים משכורות ויש להם לוחות זמנים אישיים
המשאבים להזמנה, כגון חדרים, ציוד או מכשירים, עם לוח זמנים וזמינות הזמנה אישית
סניפי החברה שלך שיש להם כתובת, צוות, יחידות, שירותים ולוחות עבודה משלהם
לא מצאת תשובה? פנה אל הצוות החברותי שלנו.
אילו תוכניות שונות ואפשרויות מחירים זמינות?
ב-EasyWeek יש מגוון של תוכניות שמתאימות לצרכי עסקים שונים. כולל אפשרות חינמית ומספר אפשרויות בתשלום. פרטים על התכונות והמחירים של כל תוכנית ניתן למצוא בדף 'תוכניות ומחירים' שלנו.
האם יש תקופת ניסיון לאפשרויות המשלמות?
כן, EasyWeek מציע תקופת ניסיון של 14 ימים עבור האפשרויות המשלמות שלנו. מה שמאפשר לך לבדוק את התכונות והיתרונות של האפשרויות המשלמות שלנו לפני שאתה מתחייב.
אני יכול לבטל את המנוי שלי בכל עת?
כן, אתה יכול לבטל את מנוי EasyWeek שלך בכל עת. אנו מבינים שצרכי העסקים יכולים להשתנות, ואנו רוצים לספק לך את הגמישות לבחור את האפשרות הטובה ביותר עבור המצב שלך.
אילו תכונות כלולות במנוי החינם?
המנוי החינם שלנו מציע פונקציונליות בסיסית להזמנות. לתכונות מתקדמות יותר כמו תזכורות אוטומטיות, אנליטיקה מפורטת, ותמיכה בעדיפות, תצטרך לבחור באחד ממנויים השולמים שלנו.
אם אני בוחר במנוי בתשלום, האם אגבה כל חודש או כל שנה?
EasyWeek מציעה אפשרויות חיוב חודשיות ושנתיות. אתה יכול לבחור את האפשרות שהכי מתאימה לעסק שלך.
אילו שיטות תשלום אתם מקבלים?
אנו מקבלים את כל כרטיסי האשראי המרכזיים לתשלום. אם יש לך שיטת תשלום מסוימת בראש, אנא פנה לצוות התמיכה שלנו כדי לדון באפשרות היישום שלה.
האם קיימת הנחה למנויים שנתיים?
כן, אנו מציעים הנחות למנויים שנתיים. אנא בדוק את דף 'תוכניות ומחירים' שלנו למידע נוסף.
מה קורה לאחר שתקופת הניסיון שלי מסתיימת?
לאחר שתקופת הניסיון שלך מסתיימת, תתומר לתוכנית המנויה בתשלום שבחרת במהלך ההרשמה לתקופה הניסיונית. אם אתה לא מעוניין להמשיך עם תוכנית בתשלום, אתה יכול לבטל בכל עת במהלך תקופת הניסיון.
האם אני יכול לשנות את תוכנית המנוי שלי לאחר שנרשמתי?
כן, אתה יכול לשדרג או להוריד את תוכנית המנוי שלך בכל עת דרך הגדרות החשבון שלך.
מה קורה לנתונים שלי אם אני בוטל את המנוי שלי?
אם אתה מבטל את המנוי שלך, הנתונים שלך יאוחסנו למשך תקופה של 30 יום. לאחר מכן, הם יימחקו לצמיתות מהשרתים שלנו.
היו עם הלקוחות שלכם, אנחנו נדאג לשאר
התחברו אל EasyWeek לפעולה חלקה של העסק שלכם. התמיכה שלנו זמינה תמיד: 7 ימים בשבוע, זמינה בכל תוכנית.